Google забороняє політичну рекламу: терміни і причини

Вибори президента в Сполучених Штатах Америки вплинули навіть на рекламний ринок

Всесвітньо відома компанія Google на певний час зупиняє публікацію політичної реклами на своїх ресурсах. Про це повідомляє Axios, посилаючись на лист самої організації.

Отож, із 14 січня всі платформи Google блокуватимуть будь-які політичні оголошення. Під заборону підпадає й інформація щодо нещодавніх заворушень у Капітолії, під час яких загинуло декілька американців. Таке рішення компанія пояснює значною кількістю дезінформації, яка оточує політичну арену США нині.

До забороненого політично-рекламного контенту в Google нині відноситься інформація про:

• кандидатів;

• вибори та їх результати;

• прийдешню інавгурацію Джо Байдена;

• процес оголошення імпічменту Дональду Трампу;

• насильства на території Капітолію чи будь-яких майбутніх протестів на ці теми.

"У цій політиці [конфіденційності — ред.] не буде жодних винятків для рекламодавців новин чи товарів", — повідомляють представники Google.

Так, на політичну рекламу "збідніють" платформи Google Ads, DV360, YouTube, AdX тощо.

Точних термінів стосовно зняття обмежень у компанії не повідомляють. Утім, уточнюють, що подібних оголошень у системі не буде щонайменше до 21 січня — поки новобраний президент США нарешті не почне виконувати свої обов’язки офіційно.

Раніше "Коментарі" розповідали, хто представлятиме Україну на урочистій церемонії інавгурації Джо Байдена.

Також на сайті можна дізнатися, коли й за що Дональду Трампу оголосили імпічмент вдруге. Крім того, уже відомо, як на інформацію про імпічмент ще поки діючого президента відреагував Джо Байден.